Subject: FW: Nooruse tee side, Audru alevik, Pärnu linn
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 17:16:47 +0200

Tere

Edastan. Palun suunata kiri arvamuse avaldamiseks ka Maaosakonnale.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Citynet OÜ <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 13, 2025 2:43 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Nooruse tee side, Audru alevik, Pärnu linn

Tere,

Oleme juba varasemalt pöördunud Maa- ja Ruumiameti poole seoses maaüksusega 
19101 Audru-Tõstamaa-Nurmsi tee T1 (62401:001:1080) ja saanud neilt 
kinnituse, et nad nõustuvad meie projektis pakutud lahendusega sidekaabli 
paigaldamiseks.

Manuses leiate Maa- ja Ruumiameti poolt meile saadetud kirja.

Lisaks on manuses Pärnu Linnavalitsusest meile väljastatud õiend selle 
maaüksuse kohta.

Palun meie poolt pakutud sidekaabli asukoht sellel maaüksusel uuesti üle 
vaadata ja sobivusel kinnitada.

Maa- ja Ruumiamet on nõus seadma sellele maaüksusele maakasutusõiguse, kui 
Transpordiamet kooskõlastab lahenduse.

Lugupidamisega,

Marko Neppi

From: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
To: Citynet OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Wed, 12 Feb 2025 17:18:28 +0000
Subject: RE: Nooruse tee side, Audru alevik, Pärnu linn

Tere

Meie telefonivestluse jätkuks, esitan tähelepanekud projektile:

1.	Juhin tähelepanu, et Maa-ameti kaardirakenduse kohaselt on 19101 
Audru-Tõstamaa-Nurmsi tee T1 (62401:001:1080) osas tegemist sihtotstarbeta 
maaga, mille pindala on ebatäpne ning omandiõiguse ulatus on 
väljaselgitamisel, st maaüksuste piiride andmetes on vastuolu.  Olete 
kavandanud sidemaakaabelliini ristuvana just selle omandiõiguseta 
maaüksusega (edaspidi maariba).

Samuti ei ole selge, kellele hakkab kuuluma riigitee nr 19101 
Audru-Tõstamaa-Nurmsi tee  ja erakinnistu Tõstamaa mnt 3 vahele jääv 
maariba. Piiratud asjaõigus saab ulatuda ainult konkreetsele isikule 
kuuluvale kinnisasjale. Maariba puhul ei ole aga enne piiride kindlaks 
tegemist või maariba erastamist selge, kumb külgnevate kinnisasjade 
omanikest saab maariba omanikuks ja millises ulatuses. Palume maariba 
omandiõiguse ja piiride kindlaks tegemise / korrigeerimise osas pöörduda 
Maa- ja Ruumiameti poole.

2.	Palun lähtuge tehnovõrkude kavandamise (sügavused, kaitsetorude tugevused 
jne), sh viidake ka  seletuskirjas, Transpordiameti tehnovõrkude juhendi 
nõuetest : MA 2018-015 „ Nõuded tehnovõrkude ja -rajatiste teemaale 
kavandamisel“ (manuses).
3.	Koostage IKÕ plaan vastavalt Transpordiameti juhendile ja manuses olevale 
näidislahendusele ning arvestada, kui projekt sisaldab ühe omaniku omandisse 
jääva side maakaabelliini rajamist ja ühendamist teise omaniku sidekaevu, 
siis kaevus punktina lõppeva sidekaabli kasutusõiguse ala on otsast ümar 
diameetriga 1 m, alad on tähistatud selgelt eristatavate tingmärkide ja 
selgitustega.

4.	Projekti juurde tuleb lisada ka CAD joonis ja seletuskiri.

Tulenevalt eelnevast, saame  taotluse menetlemisega jätkata, kui 
katastriüksuste piiride kindlaks tegemine / korrigeerimine on läbi viidud 
ning maariba omanik välja selgitatud või kui on soov kiiremini projektiga 
edasi minna, siis tuleks projektlahendust korrigeerida, vältides 
sidemaakaabli trassikoridori kavandades maariba ala.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Citynet OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 28, 2025 10:43 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Nooruse tee side, Audru alevik, Pärnu linn

Tere,

Saadan taotluse riigimaanteele valguskaabli paigalduseks.

Asukoht Audru alevik, Pärnu linn, Pärnu maakond,

19101 Audru-Tõstamaa-Nurmsi tee.

Lugupidamisega,

Marko Neppi

Citynet OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

56861634

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.